onsdag 10. februar 2016

Huske

Dette var en stol jeg fant i leiligheten etter min bror.
Han døde i 2014. RIP
Da søstern sa ho egentlig synstest stolen var fin,
bestemte jeg meg for at jeg måtte lage noe med den.


Jeg pussa den litt, så malte jeg den hvit.
Dette ble altfor kjedelig, så jeg fant fram farger =)
Etter flere dager med maling, og boring av hull til tauet,
syns jeg det fremdeles manglet noe.

Siden nevøen min som skulle få den har navn som begynner på A,
Bestemte jeg meg for at det ville bli fint på setet =)


 For og binde ryggen sammen med setet,
dro jeg fargene fra "sprinklene" ned på setet.


Måtte jo ha med et kort da han skulle få huska =)

 Varmet et tantehjerte da 5 åringen så på kortet,
slang det på sofaen,
for så å ta det opp igjen tar en ekstra titt på det og sier:
Oj, så fint kort =)

(Han likte det enda bedre da jeg viste det var deler av det som var selvlysende.)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar