fredag 20. februar 2015

Vårlig bursdagskort

Mor trengte et kort til en kollega som fyller år
og jeg hadde flere ting på hobbyrommet jeg ikke hadde prøvd ut..
På dette kortet fikk jeg testa ut noen av de.. 




Stempelet er fra settet tree-mendos fra technicque tuesday
Dies1 fra Tim Holltz Honeycomb
Dies2 spellbinders big scalloped circles
Dies3 spellbinders circles





På innsiden har jeg prøvd noe nytt limt inn et panel som popper opp..



Pynta enkelt med papir biter, border dies fra spellbinders,
gratulerer dies, tall og litt bling 


For å lukke kortet limte jeg på en magnet 
og festa en brad på motsatt side...


Med dette kortet er jeg med i konkurranse hos 

Scrappiness - vår & minimum 2 dies
 Scrappelyst - Knall farger
Kort o mania - Bingo - Tekst, halvperler, lag på lag


Takk for at du stakk innom =)





8 kommentarer:

  1. Hei, knallflott kort du har lagd:) Takk for at du er med på økeutfordringen hos Scrappiness

    SvarSlett
  2. Morsomt og annerledes kort :) Flotte farger :)
    *Helen* DT-scrappiness

    SvarSlett
  3. Spennende og annerledes kort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  4. Kreativt og flott kort. Likte veldig godt innsiden.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    Katrine

    SvarSlett
  5. Flott kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  6. Herlig vårkort du har laget! Tusen takk for at du scrapper med oss i Scrappiness :)
    klem fra Synnøve

    SvarSlett
  7. Flott kort du har laget, takk for at du ble med på vår økeutfordring hos Scrappiness, klemm DT jorunn ♥

    SvarSlett
  8. Digger den enkle linjen du har valgt på dette kortet :-)
    Flott fargekombinasjon!
    Takk for at du er med på utfordringen hos Scrappiness!

    mvh Wibeke

    SvarSlett